مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-01اجتماعي

شرکت بیش از 31 هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره نوجوان سالم


تاکنون 31 هزار و 412 اثر مربوط به دانش آموزان و کارکنان و والدین دانش آموزان به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم رسیده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاکنون 31 هزار و 412 اثر مربوط به دانش آموزان و کارکنان و والدین دانش آموزان به دبیرخانه استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم رسیده است.

کوروش مودت امروز (12 خرداد) در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار دانش آموزان شرکت کننده در هشتمین جشنواره نوجوان سالم اظهار کرد: اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان همچون سنوات گذشته جشنواره نوجوان سالم را با هدف جلب مشارکت فعال دانش آموزان و ارتقای سطح آگاهی آنان در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار کرده است که با استقبال خوب دانش آموزان سراسر استان روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به شرکت 31 هزار و 412 اثر در این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: آثار دریافتی جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی جاری در قالب فیلم کوتاه، عکس، مقاله، نقاشی، نرم افزار و چندرسانه ای، پوستر، نشریه دیواری، ایده پردازی و ابتکارات پیشگیری از آسیب ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره می تواند نقش مهمی در بالابردن تاب آوری دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 31 هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره نوجوان سالم

شرکت بیش از 31 هزار دانش آموز خوزستانی در جشنواره نوجوان سالم