مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:502020-06-01سياسي

تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان


استاد جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان گفت: ایشان دین و معنویت را به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی مطرح و بر آن تأکید داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سهیل اسعد استاد جامعه المصطفی العالمیه عصر امروز در همایش مجازی نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی(ره) که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، با اشاره به تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک مسأله جدید در معادلات بین المللی به وجود آوردند.

وی ادامه داد: ایشان دین و معنویت را به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی مطرح و بر آن تأکید داشتند و عقیده شان این بود که باید آزادی و استقلال را با تعریف اسلامی به کل جهانیان معرفی کنیم.

عالم و پژوهشگر شیعه اهل آرژانتین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حرکت امام خمینی(ره) در حقیقت ایجاد یک خط سومی در ساحت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به نام جمهوری اسلامی بود که هیچ وابستگی به شرق و غرب عالم نداشت.

سهیل اسعد با بیان این که عدم وابستگی به حکومت های دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود، گفت: همین مسائل نقطه امیدی در قلوب مستضعفان عالم به وجود آورده و این امیدواری همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان

تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان