مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:502020-06-01سياسي

اعلام حمایت تشکل های بسیج دانشجویی استان از دادگستری فارس


شیراز _ تشکل های بسیج دانشجویی استان فارس طی نامه به رییس کل دادگستری فارس اعلام حمایت و همراهی خود را در مسیر مبارزه با مفاسد و ویژه خواران اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تشکل های بسیج دانشجویی استان فارس طی نامه ای به رییس کل دادگستری استان فارس آمادگی خود را جهت همکاری و حمایت از مبارزه قاطع با مفسدان و ویژه خواران در استان فارس اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است؛ همانگونه که مستحضرید شرایط امروز کشور و به تناسب آن استان فارس نیازمند فعالیت های مدیریتی و اقتصادی سالم، ایجاد اشتغال برای خیل جوانان بیکار و سرمایه گذاری مطمئن و بدور از هرگونه حاشیه می باشد و حصول به این مهم نیازمند ایجاد فضایی مطمئن برای حضور سرمایه گذاران، صنعت گران، عناصر فعال اقتصادی و مدیران امین است که در آن همه از سلامت، صداقت و پاکدستی برخوردار بوده و موجبات ایجاد فضای کسب و کاری قوی را فراهم نمایند.

یقیناً اگر دست مفسدان و سو استفاده کنندگان از امکانات حکومتی از ریشه منقطع نگردد و امتیازطلبان و زیاده خواهان سودجو و انحصارطلب، منزوی و طرد نشوند، اطمینان خاطر لازم برای سرمایه گذاران بومی، ملی و حتی بین المللی برای حضور در استان فراهم نمی گردد و کما فی السابق ظرفیت های بی شمار فارس و منابع عظیم مادی و انسانی بومی استان به هدر رفته و مردم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت تشکل های بسیج دانشجویی استان از دادگستری فارس

اعلام حمایت تشکل های بسیج دانشجویی استان از دادگستری فارس