مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-01سياسي

مسئول بسیج مهندسان صنعتی خوزستان معارفه شد


با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعتی استان خوزستان برگزار شد.

- اهواز- با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعتی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا حاجتی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج مهندسان صنعتی استان خوزستان که در سالن جلسات شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار و قدرت بسیج و نظام در رسیدن نفت کش های ایران به قاره آمریکا و شیطنت های آمریکا علیه جهان اسلام توسط کشورهای خود فروخته همسایه و نقش تأثیرگذار ایران در ثبات منطقه است.

وی روحیه و تفکر بسیجی را نشأت گرفته از جبهه های حق علیه باطل و عملیات هایی مانند کربلای 4 و 5 دانست و افزود: در عین تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش همچنان جوانان دانشمند ما حماسه می آفریند که یکی از این حماسه ها پرتاب موفقیت آمیز ماهواره جدید ایران است.

حاجتی در ادامه از زحمات مراد کمالی جانباز و ایثارگر دفاع مقدس و مدیر جهادی و انقلابی و همچنین پور ناصری سرپرست سازمان تقدیر و تشکر کرد و به کمالی در سمت رییس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسان صنعتی تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج مهندسان صنعتی خوزستان معارفه شد

مسئول بسیج مهندسان صنعتی خوزستان معارفه شد