مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-01بين الملل

روسیه به پیشنهاد ترامپ برای حضور در نشست «گروه7» پاسخ داد


روسیه به پیشنهاد ترامپ درباره شرکت در نشست گروه هفت پاسخ داده و گفته است که این کشور نیاز دارد تا جزییات بیشتری را درباره پیشنهاد «دونالد ترامپ» برای شرکت در اجلاس گروه هفت بررسی کند.

- روسیه به پیشنهاد ترامپ درباره شرکت در نشست گروه هفت پاسخ داده و گفته است که این کشور نیاز دارد تا جزییات بیشتری را درباره پیشنهاد دونالد ترامپ برای شرکت در اجلاس گروه هفت بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کرملین اعلام کرده که روسیه نیاز دارد تا جزییات بیشتری را درباره پیشنهاد دونالد ترامپ برای شرکت در اجلاس گروه هفت بررسی کند.

این موضع گیری را دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام و در عین حال تاکید کرده است که پوتین از گفتگو در ارتباط با پیشنهاد ترامپ استقبال می کند.

پسکوف افزوده است که مسکو هنوز جزییاتی از پیشنهاد شرکت در اجلاس گروه هفت را دریافت نکرده و مشخص نیست که آیا چنین پیشنهادی رسمی است یا خیر؟ به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور نیاز دارد تا پیش از پاسخ به دعوت در اجلاس گروه هفت، از برنامه کاری و قالب رسمی آتی این نشست اطلاع کسب کند.

روسیه پیشتر تا سال 2014 عضو گروه هشت کشور صنعتی بود اما پس از الحاق کریمه در آن سال از سوی دیگر کشورهای غربی کنار گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به پیشنهاد ترامپ برای حضور در نشست «گروه7» پاسخ داد

روسیه به پیشنهاد ترامپ برای حضور در نشست «گروه7» پاسخ داد