مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-01اجتماعي

رفتار مردم عامل اصلی موثر در حوادث رانندگی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رفتارهای ترافیکی عامل اصلی موثر در حوادث رانندگی است، گفت: حساسیت این مسأله باید به درستی به جامعه منتقل شود، - چرا که اگر همکاری و مشارکت مردم را جلب نکنیم نتیجه موثری نخواهیم گرفت.

جواد رحمتی در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل ونقل استان، اظهار کرد: خسارت ها و هزینه های ناشی از تصادفات جاده ای به مراتب سنگین تر از خسارات بیماری کروناست، اما احساس می شود که حساسیت این موضوع به اندازه کرونا به جامعه منتقل نشده است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای استان در سال جاری، مداخلات و فعالیت های صورت گرفته را در این زمینه موثر دانست و گفت: علت های وقوع تصادفات باید بررسی شده و میزان اثرگذار هر یک از آنها مشخص شود.

وی افزود: برنامه ریزی ها باید با تحلیل عوامل تصادفات انجام شود و هرچه تأثیر یک عامل بیشتر باشد سرمایه گذاری و هزینه برای کاهش تأثیر آن در اولویت قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که سرمایه گذاری بر روی عامل انسانی به مراتب کم هزینه تر است، افزود: آموزش و فرهنگ سازی رفتارهای صحیح ترافیکی بیشترین تأثیر را در پیشگیری از وقوع تصادفات دارد و این مسأله باید جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار مردم عامل اصلی موثر در حوادث رانندگی است

رفتار مردم عامل اصلی موثر در حوادث رانندگی است