مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 13:052020-06-01اجتماعي

آتش سوزی در ارتفاعات نیاز به بالگرد و آب پاش دارد /در همه جای کشور مشکل داریم


هنگامی که آتش سوزی فقط روی سطح زمین باشد خودروهای اطفاء حریق در اختیار داریم اما در ارتفاعات به دلیل صعب العبور بودن نیاز به بالگرد و آب پاش وجود دارد و کمبود آن یک مسئله ملی است و مختص به بوشهر نیست، - ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: هنگامی که آتش سوزی فقط روی سطح زمین باشد خودروهای اطفاء حریق در اختیار داریم اما در ارتفاعات به دلیل صعب العبور بودن نیاز به بالگرد و آب پاش وجود دارد و کمبود آن یک مسئله ملی است و مختص به بوشهر نیست، در همه جای کشور مشکل داریم.

مهرداد ستوده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آتش سوزی های اخیر عنوان کرد: کلیت این کار از پایش و پیشگیری تا اطفاء حریق مراتع و جنگل ها بر عهده سازمان منابع طبیعی و جنگلداری کشور بوده و در صورت بروز مشکل مدیریت بحران استانداری فوراً با مدیریت بحران کشور مکاتبه می کند و سپس از طریق منابع طبیعی، زیرا اعتبارات و تجهیزات در اختیار این سازمان است.

وی ادامه داد: مکاتبات و تماس های زیادی با رییس سازمان جنگل ها و استاندار محترم نیز مستقیماً با وزیر دفاع و وزیر کشور صحبت کردند.

در جریان آتش سوزی اخیر دو نوبت هلی کوپتر به استان اعزام شد، متاسفانه هلیکوپتر هلال احمر بوشهر مشکل داشت، از طریق فارس اقدام کردیم و طی 2 سورتی پرواز پشتیباتی انجام داده و خاموش کننده ها و نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در ارتفاعات نیاز به بالگرد و آب پاش دارد /در همه جای کشور مشکل داریم

آتش سوزی در ارتفاعات نیاز به بالگرد و آب پاش دارد /در همه جای کشور مشکل داریم