مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-01سياسي

نامه جلیلی به قالیباف


نماینده رهبرانقلاب در شورای عالی امنیت ملّی همزمان با شروع به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جدید مجلس با آرزوی موفقیت برای او و همکارانش، - نکاتی را برای به سرانجام رساندن هرچه بهتر مأموریت های مجلس یازدهم، مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن نامه سعید جلیلی به محمد باقر قالیباف به شرح ذیل است: برادر گرامی، جناب آقای محمدباقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ با احترام، شروع دوره­ ی یازدهم مجلس شورای اسلامی و ریاست آن را به جناب­عالی و سایر نمایندگان محترم، صمیمانه تبریک می­گویم.

امیدوارم تلاش­های این دوره­ ی مجلس برای مردم، نظام و انقلاب، مبارک و برای عزیزان نماینده، توشه­ای گران­قدر در محضر الهی باشد.

مایندگی مردم، مسئولیتی سترگ است که مجلس محترم برای انجام شایسته­ ی آن، نیازمند پشتیبانی و یاری همگان است که به سهم خود، نکاتی را به خانه­ی ملت تقدیم می­نمایم: مهرماه 68 در مقاله ­ی تفکر بسیجی، ضرورت دوره­ ی سازندگی ، حیران از روندی که پس از دفاع مقدس در برخی عرصه­ ها در حال شکل­ گیری بود، آرزو کردم در مجلسی که باید عصاره­ ی فضائل ملت باشد، حال و هوای نمایندگان آن در پشت تریبون، به ­سان رزمنده­ ای باشد که روی خاکریز، در پشت دوشکا قرار می­گرفت و هر آن در معرض تیر دشمن بود و خالی از هرگونه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جلیلی به قالیباف

نامه جلیلی به قالیباف