مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:302020-06-01سياسي

نامه سعید جلیلی به قالیباف؛ توصیه هایی به رییس مجلس/ تقدیر از یک اقدام مجلس دهم


در پی آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست آن، سعید جلیلی در نامه ای خطاب به وی ضمن تبریک این اتفاق، نکاتی را در خصوص وضعیت کشور مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن کامل نامه سعید جلیلی به شرح زیر است: باسمه تعالی برادر گرامی، جناب آقای محمدباقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ با احترام، شروع دوره ی یازدهم مجلس شورای اسلامی و ریاست آن را به جناب عالی و سایر نمایندگان محترم، صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم تلاش های این دوره ی مجلس برای مردم، نظام و انقلاب، مبارک و برای عزیزان نماینده، توشه ای گران قدر در محضر الهی باشد.

نمایندگی مردم، مسئولیتی سترگ است که مجلس محترم برای انجام شایسته ی آن، نیازمند پشتیبانی و یاری همگان است که به سهم خود، نکاتی را به خانه ی ملت تقدیم می نمایم: مهرماه 68 در مقاله ی تفکر بسیجی، ضرورت دوره ی سازندگی ، حیران از روندی که پس از دفاع مقدس در برخی عرصه ها در حال شکل گیری بود، آرزو کردم در مجلسی که باید عصاره ی فضائل ملت باشد، حال و هوای نمایندگان آن در پشت تریبون، به سان رزمنده ای باشد که روی خاکریز، در پشت دوشکا قرار می گرفت و هر آن در معرض تیر دشمن بود و خالی از هرگونه حب و بغض شخصی و هواهای نفسانی، انجام وظیفه می نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سعید جلیلی به قالیباف؛ توصیه هایی به رییس مجلس/ تقدیر از یک اقدام مجلس دهم

نامه سعید جلیلی به قالیباف؛ توصیه هایی به رییس مجلس/ تقدیر از یک اقدام مجلس دهم