مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-01فرهنگي

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران تقدیر می شوند/ ارسال 625 اثر در 13 بخش


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی مازندران در روز 13 خرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، عباس زارع با اشاره به برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی استان گفت: 625 اثر در 13 بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از مجموع این آثار، افراد حائز رتبه اول تا سوم مشخص شدند.

وی افزود: رعایت الزامات و محدودیت های ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شد تا نتوانیم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان را به صورت ویژه و گسترده تر برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: خبرنگاران استان در 13 بخش اصلی و دو بخش ویژه با ارسال 625 اثر با یکدیگر رقابت کردند که در مجموع در 12 بخش، آثار برگزیده از سوی داوران انتخاب شدند؛ همچنین در این جشنواره بخشی ویژه با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جای گرفته که از استقبال اصحاب قلم برخوردار شد.

این مسؤول اضافه کرد: این جشنواره با همکاری، خانه مطبوعات و  اداره کل مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی در قالب یک سامانه جامع برگزار و داوران منتخب اداره کل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران تقدیر می شوند/ ارسال 625 اثر در 13 بخش

برگزیدگان جشنواره مطبوعات مازندران تقدیر می شوند/ ارسال 625 اثر در 13 بخش