مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-01سياسي

ستاری در بیرجند؛ نوآوری شرکت های دانش بنیان زمینه ساز غلبه بر موج اول کرونا شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور به موج نخست شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: با نوآوری های این شرکت ها در همان روزهای نخست شیوع کرونا در زمینه تجهیزات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سورنا  ستاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور، اظهار داشت: حل مسائل مردم اولویت نخست حوزه پژوهشی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری است.

وی بیان داشت: در قالب شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری و کارخانجات نوآوری زیرساخت های مفصلی برای حمایت از یک ایده دارند و در این سال ها زیرساخت ها توسعه پیدا کرده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور به موج نخست شیوع ویروس کرونا و غلبه بر این ویروس با حضور شرکت های دانش بنیان، مطرح کرد: با نوآوری های این شرکت ها در همان روزهای نخست شیوع کرونا در زمینه تجهیزات، دارو و امکانات پزشکی لازم در بخش های بیمارستانی نیاز به واردات نداشتیم.

ستاری با تأکید بر اینکه اکنون قراردادهای زیادی برای تولید واکسن و دارو، تجهیزات پزشکی و تولید ماسک و مواد ضدعفونی منعقد شده است، تبیین کرد: شرکت های دانش بنیان با استفاده از این تسهیلات موفق به حل معضلات کشور برای مقابله با کرونا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری در بیرجند؛ نوآوری شرکت های دانش بنیان زمینه ساز غلبه بر موج اول کرونا شد

ستاری در بیرجند؛ نوآوری شرکت های دانش بنیان زمینه ساز غلبه بر موج اول کرونا شد