مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-01سياسي

آن مرد «بالاخره» آمد! / مروری بر حیات سیاسی محمدباقر قالیباف


سارا عاقلی؛ رزمنده ای که فرمانده شد؛ فرمانده ی نیروی هوایی که پس از فرماندهی به سراغ یادگیریِ خلبانی رفت؛ دانشجویی که دانشیارِ جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران شد؛ - او بار دیگر در مرداد 97 در مصاحبه با روزنامه رسالت مواضعش درباره برجام را شفاف کرد و گفت: مذاکره محل بده بستان است، مذاکره یک مبارزه است کما اینکه هنوز هم معتقدم با توجه به شرایط بین المللی دو سه سال پیش، مجموعا برجام، به دو دلیل موفقیت بزرگی بود؛ یکی آنکه در عرصه بین المللی باوجود تمام تبلیغات غرض ورزانه نادرست، ثابت کردیم که قابل اعتماد هستیم و اگر توافقی انجام بدهیم، پایش می ایستیم.

دوم آن که، آن بخشی از مردم عزیز و مسئولان محترمی که گمان می کردند ریشه حل تمام مشکلات، در تعامل و توافق با آمریکایی ها است، به این نتیجه رسیدند که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

البته تازه ترین اظهار نظر او در این باره به سخنرانی اش در بهمن 98 در مسجد امام حسن (ع) در شهر ری برمی گردد؛ آنجا که در جوابِ سوالی مبنی بر اینکه با برجام، سپاه مقدس در تنگنا قرار گرفت پس چرا شما در سال 96 گفتید از آن پاسداری می کنید؛ پاسخ داد: بزرگترین دروغ، راست ناقص است؛ از من پرسیدند اگر شما به دولت بروید برجام را پیگیری می کنید؟ من گفتم برجام را دنبال می کنم، چون برجام در دولت دهم در شورای عالی امنیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن مرد «بالاخره» آمد! / مروری بر حیات سیاسی محمدباقر قالیباف

آن مرد «بالاخره» آمد! / مروری بر حیات سیاسی محمدباقر قالیباف