مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-01فرهنگي

آشنا: سهم هنرهای نمایشی از خسارت ایام کرونایی به زودی مشخص می شود


این روزها در حال پیگیری تعیین خسارت هنرهای نمایشی از بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا به زودی به نتیجه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، چند روز پیش اطلاعیه ای از سوی دولت مبنی بر پرداخت خسارت گروه های مختلف در ایام کرونایی منتشر شد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دو وزارتخانه دیگر در بند دهم آن قرار گرفته بودند و خسارتی برای این گروه ها در نظر گرفته شده بود.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در این ایام پیگیر تعیین خسارت هنرهای نمایشی به عنوان بخشی از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبران خسارت هنرمندان تئاتر در این ایام است.

آشنا در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس دراین باره گفت: پرونده همه هنرمندان، گروه های نمایشی خسارت دیده تهرانی و استانی این روزها روی میز من قرار دارد یعنی از طرف ما همه کار انجام شده و تعیین خسارت ها صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: پس از این اطلاعیه دولت در حال پیگیری کارها هستیم مدام در جلسات دراین باره همه جوانب را بررسی می کنیم تا بتوانیم خسارتی درخور برای هنرمندان ، گروه ها و سالن های خسارت دیده دریافت کنیم که امیدواریم به زودی این اتفاق بیافتد.

مدیرکل هنرهای نمایشی اظهار داشت: هنوز سهم وزارتخانه از سایر بخش ها و وزارتخانه های دیگر تفکیک نشده و در حال کار کارشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنا: سهم هنرهای نمایشی از خسارت ایام کرونایی به زودی مشخص می شود

آشنا: سهم هنرهای نمایشی از خسارت ایام کرونایی به زودی مشخص می شود