مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-01بين الملل

قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف لفاظی های ترامپ شدند


برخی از قانونگذاران دو حزب آمریکا، در مورد اظهارات اخیر رییس جمهور این کشور درباره اعتراضات مینیاپولیس، اظهار نگرانی کرده و خواستار توقف لفاظی های وی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، روز گذشته (یکشنبه)، دموکرات ها و برخی از جمهوری خواهان در مورد لفاظی های اخیر ترامپ در مورد اعتراضات در مینیاپولیس اظهار نگرانی کردند.

به نوشته وبگاه هافینگتون پست ، برخی از افراد هر دو حزب در مورد اظهارات اخیر ترامپ در شبکه اجتماعی توییتر عنوان کرده اند که این اظهارات در حال دامن زدن به خشونت ها و تشدید این موقعیت پرتنش است.

  هافینگتون پست نوشت، همزمان که ناآرامی های داخلی در پی مرگ جورج فلوید و دیگر قربانیان سیاه پوست در آمریکا تکانی به شهر های مختلف در آمریکا داده است، قانون گذاران و رهبران آمریکایی روز گذشته (یکشنبه)، از ترامپ خواهش کردند تا اظهارات فتنه انگیز خود را متوقف کند.

  نانسی پلوسی ، رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در گفت وگو با شبکه خبری ای بی سی گفت که او بیانیه های ترامپ را اکثراً نادیده می گیرد.

به گفته پلوسی، اظهارات ترامپ به عنوان تله ای عمل می کند که توجه افراد را از مسائل پایه ای که موجب به وجود آمدن اعتراضات شد، پرت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف لفاظی های ترامپ شدند

قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف لفاظی های ترامپ شدند