مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01سياسي

نشست تبیین اندیشه های امام(ره) در استان مرکزی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی پرداختن به اندیشه های امام خمینی(ره) به ویژه در خصوص مسئله 15 خردادماه را ضروری دانست و گفت: امروز گفت وگو در این باره حائز اهمیت است و باید به آن پرداخته شود.

- حجت الاسلام صفر قربان پور در گفت وگو با خبرنگار فارس از اراک با اعلام خبر برگزاری نشست تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) به همت این اداره کل به مناسبت ارتحال امام راحل، اظهار کرد: در یک برنامه مشترک با بسیج طلاب مرکز خدمات حوزه های علمیه این نشست در اداره کل تبلیغات اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نشست تبیینی با عنوان تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) به ویژه در بحث 15 خرداد و نیز پرداختن به ویژگی های شخصیتی امام راحل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در این برنامه مبلغین، روحانیون، ائمه جماعت و مدیران حوزه علمیه حضور دارند که در خصوص اندیشه های امام و ابعاد آن مطالب را دریافت و در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و خود تبلیغ کننده اندیشه های امام راحل هستند.

قربان پور بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه های عمومی به دلیل شیوع بیماری اجرا نمی شود و نیز با توجه به اینکه در مساجد امکان صحبت چهره به چهره با مردم وجود دارد از این طریق می توان اندیشه های امام راحل را انتقال داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تبیین اندیشه های امام(ره) در استان مرکزی برگزار می شود

نشست تبیین اندیشه های امام(ره) در استان مرکزی برگزار می شود