مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:452020-06-01فرهنگي

معرفی برگزیدگان مهرگان ادب در بخش داستان کوتاه و زبان مادری


برگزیدگان و شایستگان تقدیر بخش مجموعه داستان کوتاه و بخش ویژه بیستمین دوره جایزه «مهرگان ادب» (رمان زبان مادری) معرفی شدند.

- برگزیدگان و شایستگان تقدیر بخش مجموعه داستان کوتاه و بخش ویژه بیستمین دوره جایزه مهرگان ادب (رمان زبان مادری) معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه جایزه مهرگان کتاب آه ای مامان نوشته احمد حسن زاده به عنوان بهترین مجموعه داستان کوتاه در دوره نوزدهم و بیستم خود انتخاب کرد.

همچنین او از محمد کلباسی و خاطرات یک دروغگو نوشته نسیم وهابی به عنوان مجموعه داستان کوتاه تحسین شده هیأت داوران، و دوازده نت برای سکوت نوشته کیوان صادقی و بوطیقای شیطان نوشته علیرضا لبش به عنوان شایسته تقدیر مجموعه داستان این دوره از جایزه مهرگان ادب معرفی شدند.

هیأت داوران جایزه مهرگان ادب با خواندن و ارزیابی 934 مجموعه داستان که چاپ اول آن ها در سال های 1396 و 1397 در ایران منتشر شده، برندگان نهایی مهرگان ادب در بخش مجموعه داستان کوتاه را برگزیده است.

هیأت داوران در بخش مجموعه داستان کوتاه از میان هفت مجموعه داستان راه یافته به مرحله نهایی با اکثریت آرا مجموعه داستان آه ای مامان نوشته احمد حسن زاده از نشر نون را به دلیل تاثیر پیرامتن هایی مانند عناوین داستانی و فصل بندی در خوانش اثر و ایجاد روایتی ناگفته به منظور فعال کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مهرگان ادب در بخش داستان کوتاه و زبان مادری

معرفی برگزیدگان مهرگان ادب در بخش داستان کوتاه و زبان مادری