مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01پزشكي

اختصاص 150 تخت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به بیماران کرونایی


از زمان شیوع کروناویروس در استان فارس، بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با 150 تخت به عنوان مرکز درمانی بیماران مبتلا به کووید19 معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با آغاز اپیدمی کروناویروس در فارس، ستاد مدیریتی این بیماری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مرکز آموزشی درمانی حضرت علی اصغر(ع) را به عنوان نخستین مرکز درمانی مبتلایان به کووید 19 برگزید و با تلاش تیم مدیریت و کارکنان این مرکز درمانی، به سرعت کار پذیرش بیماران آغاز شد، در ماه های اخیر شاهد صحنه های زیبای بسیاری از ایثارگری های کارکنان این مرکز در خط مقدم مبارزه با کروناویروس بودیم که بدون شک تا همیشه در تاریخ سلامت فارس، ماندگار است.

رییس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با معرفی بیشتر این مرکز درمانی، گفت: بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بیمارستانی آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که با ظرفیت 180 تخت مصوب در سال 1366 شمسی تاسیس شد.

ابوالفضل درانی نژاد اظهار داشت: بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) با دارا بودن بخش های پاراکلینیک شامل آزمایشگاه طبی، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، سی تی اسکن، بخش بستری شاملCCU ،ICU neuro، جراحی عمومی، مسمومیت، اورژانس، داخلی زنان، داخلی مردان، icu داخلی، ایزوله فشار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 تخت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به بیماران کرونایی

اختصاص 150 تخت بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) به بیماران کرونایی