مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-01سياسي

برخورد «یک بام و دو هوا» در مقابله با کرونا


امام جمعه سوادکوه شمالی از برخورد «یک بام و دو هوا» مقابله با کرونا انتقاد کرد و گفت: دستور رییس جمهور برای حضور 100 در صدی کارمندان و ادامه تعطیلی مصلی ها و مساجد حکایت «یک بام و دو هوا» است.

- حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفت و ‎گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه شمالی با تقدیر از مردم، مدیران و خیران در مقابله با کرونا و با اشاره به اینکه به عنوان یک شهروند با محفوظ بودن جایگاه امام جمعه از رییس جمهور برای مقابله با کرونا، سؤال دارم، گفت: مازندران از 7 نقطه با سایر استان ها و نیز از طریق بنادر با کشورهای همسایه در ارتباط است و در ایام کرونا مسیر های مسدود شده با دستور استاندار توسط رییس جمهور وتو شد که شدت ابتلا به کرونا در استان را تشدید کرد.

امام جمعه سوادکوه شمالی با اشاره به تعطیلی مصلّی ها، مسجد و برنامه های مذهبی در ایام کرونا، خاطر نشان کرد: زحمت تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و غذایی، تلاش کادر درمانی و بهداشتی و مدافعان سلامت با عدم کنترل در رفت و آمد ها به استان مازندران شاهد تشدید وضعیت قرمز و بازگشت مشکلات می شود.

وی با بیان اینکه تبدیل استان مازندران به استان قرمز کرونایی با حضور مسافران محقق شد و کنترل و مدیریت ورود و خروجی ‎های مازندران باعث می شود تا کرونا به عنوان سوغات توسط مسافران منتقل نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد «یک بام و دو هوا» در مقابله با کرونا

برخورد «یک بام و دو هوا» در مقابله با کرونا