مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-01پزشكي

استرس بیماران ام اس از تغییرات ناگهانی هزینه های درمانی


انجمن ام اس ایران، گزارشی از مسائل و مشکلات بیماران ام اس را در قالب بیانیه ای اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انجمن ام اس ایران به مناسبت روزجهانی ام اس، بیانیه ای را در قالب چالش ها و نیازهای مبتلایان ام اس، صادر کرد.

شاید تا چند سال پیش نام بیماری ام اس به گوش کسی هم نخورده بود و در صورتی که شخصی به این بیماری مبتلا می شد خود فرد و همین طور نزدیکان و اطرافیان او با ترس و نگرانی زیادی با آن روبه رو می شدند.

اگر چه امروزه می توانیم بگوییم بیشتر افراد جامعه نام این بیماری را شنیده وتا حدودی با علائم آن آشنا هستند و تقریبا هر خانواده بزرگ در بین اعضای دور یا نزدیک خود حداقل یک نفر را سراغ دارد که به این بیماری مبتلا ست با این وجود ترس ونگرانی نسبت به این بیماری همچنان وجود دارد.

همانطور که وقتی یک اتفاق یا سانحه ای چه طبیعی باشد یابر اثر بیماری رخ دهد اولین سوالی که به ذهن انسان خطور می کند این است که چرا این اتفاق افتاد ودر مورد بیماری ام اس وچرایی آن هم این سوال مطرح است که هنوز از نظر علمی جوابی برای آن وجود ندارد.

اگر چه داشتن سبک زندگی صحیح می تواند در پیشگیری از ابتلا به این بیماری کمک کندو فرد مبتلا به بیماری با رعایت نکاتی در زمینه های مختلف می تواند از پیشرفت بیماری جلوگیری نماید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرس بیماران ام اس از تغییرات ناگهانی هزینه های درمانی

استرس بیماران ام اس از تغییرات ناگهانی هزینه های درمانی