مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 20:252020-05-31بين الملل

رییس جمهوربرزیل با اسب به صف معترضان به دیوان عالی پیوست


رییس جمهور برزیل در اقدامی عجیب به میان معترضان به دیوان عالی این کشور رفت و از آنها که به تحقیقات دادگاه برزیل علیه او معترض هستند حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جاییر بولسانورو رییس جمهور برزیل به جمع معترضان خیابانی این کشور پیوست که خواستار توقف روند تحقیات دادگاه عالی این کشور علیه او هستند.

  براساس گزارش خبرگزاری رویترز، اعتراضات پس از آن شکل گرفت که یک قاضی دیوان عالی این کشور با انتقاد از رویکرد رییس جمهور این کشور، دولت بولسانورو را با دولت هیتلر مقایسه کرد.

بولسانورو که با بحران شدید شیوع ویروس کرونا مواجه است به اتهام مداخله در امور پلیس  و همچنین ماخله در دادگاههای برزیل مورد انتقاد دیوان عالی قرار گرفته است.

  رییس جمهور برزیل، که به خاطر سیاستهای افراطی به دونالد ترامپ برزیل مشهور شده، با محکوم کردن اتهامات و تحقیات دیوان عالی گفته، دستورات اشتباه نباید پیگیری شود و هشدار داده است که دیوان عالی ممکن است برزیل را به یک بحران سیاسی پرتاب کند.

براساس این گزارش، بولسانورو سوار بر یک بالگرد از آسمان معترضان در برازیلیا، پایتخت برزیل، را که خواستار تعطیلی کنگره و دیوان عالی این کشور هستند را دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوربرزیل با اسب به صف معترضان به دیوان عالی پیوست

رییس جمهوربرزیل با اسب به صف معترضان به دیوان عالی پیوست