مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 18:152020-05-31حوادث

شیشه و زباله موجود در طبیعیت باعث آتش سوزی می شود/مهارآتش در منطقه بهدان


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهابادگفت: علاوه بر سهل انگاری انسان ها در آتش سوزی،امسال با توجه به بارندگی خوبی که داشتیم پوشش مناطق زیاد است و به دلیل گرم بودن هوا کوچک ترین جرقه، - مهناز ایمانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از یزد اظهار داشت: در دو هفته گذشته دو مورد آتش سوزی در شهرستان بهاباد رخ داد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزدآری شهرستان بهاباد گفت: دیروز ساعت 12 ظهر با گزارش های مردمی مبنی بر آتش سوزی درمنطقه بهدان شهرستان بهاباد نیروهای هلال احمر، بسیج و یگان ویژه منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند و توانستند در 4 ساعت به کمک مردم آتش را مهار کنند ولی متاسفانه 4 هکتار در این منطقه در آتش سوخت.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز به دلیل اشتباهات انسانی و 2/1 هکتار از منطقه باب دهوییه در آتش سوخت و نزدیک به 10 میلیون تومان خسارت وارد شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهاباد گفت: علاوه بر سهل انگاری انسان ها در آتش سوزی،امسال با توجه به بارندگی خوبی که داشتیم پوشش طبیعی مناطق زیاد است و به دلیل گرم بودن هوا کوچک ترین جرقه، شیشه و حتی زباله موجود در طبیعت مانند ذره بین عمل می کند و باعث آتش سوزی می شود.

ایمانی در پایان تصریح کرد: توصیه ما به مردم این است که در مناطق طبیعی آتش روشن نکنند و همچنین در این زمینه با ما همکاری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه و زباله موجود در طبیعیت باعث آتش سوزی می شود/مهارآتش در منطقه بهدان

شیشه و زباله موجود در طبیعیت باعث آتش سوزی می شود/مهارآتش در منطقه بهدان