مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:352020-05-31ورزشي

مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات لالیگای اسپانیا که از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، - فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است وضعیتی که شیوع ویروس کرونا به وجود آورد به فوتبال و البته زندگی مردم ضربه بدی زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات لالیگای اسپانیا که از تاریخ 12 مارس (22 اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، از تاریخ 11 ژوئن (پنحشنبه 22 خرداد) با انجام دیداری بین تیم های سویا و رئال بتیس پشت در های بسته از سرگرفته خواهد شد، اما فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا معتقد است فوتبال دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد.

تاکنون بیش از 6 میلیون و 190 هزار نفر در سطح جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این بین متأسفانه بیش از 371 هزار نفر جان خود را از دست داده اند؛ به همین خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی وضع شده در بیشتر کشور های جهان در حال اجراست تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

لیونل مسی 32 ساله در گفتگو با نشریه ال پایس اسپانیا گفت: بیشترِ ما بعد از اتفاقاتی که افتاده است، در مورد اینکه جهان از این پس چگونه خواهد بود، شک و تردید داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود

مسی: فوتبال دیگر مثل سابق نخواهد بود