مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 16:252020-05-31سياسي

لزوم توجه بیشتر به معضلات مناطق حاشیه نشین در استان مرکزی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: معضلات مناطق حاشیه نشین در استان مرکزی باید بیشتر موردبررسی قرار گیرد تا کاهش آسیب های اجتماعی را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صفر قربان پور روز یکشنبه در حاشیه جلسه با امامان محله پایگاه های فرهنگی اجتماعی شهرستان ساوه اظهار کرد: در این جلسه مباحثی از جمله حمایت ویژه از روحانیون مستقر در پایگاه های اجتماعی و زمینه ایجاد ارتباط بیشتر آن ها با دفاتر تسهیلگری مطرح شد.

وی ادامه داد: روحانیون مستقر در پایگاه های اجتماعی شهرستان ساوه متعهد شدند، بیش از ظرفیت گذشته در این مکان ها انجام وظیفه کنند، به عنوان امامان محله در طرح مؤسسات همت بیشتری داشته باشند، به مسائل فرهنگی ورود پیدا کرده و با مسئولان شهر و امام جمعه نیز ارتباط بیشتری پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در تقسیم بندی امام محله تعدادی به عنوان مسئولان پایگاه های فرهنگی اجتماعی (8 نفر) هستند و در طرح جدید سازمان تبلیغات اسلامی 27 سهمیه برای انجام این کار در استان پیش بینی شده است، در واقع کار ویژه ای طراحی شده به طوری که ورود آن ها در مسائل نسبت به امامان جماعت عادی بیشتر است.

قربان پور عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 120 نفر از روحانیون در مناطق روستایی تحت عنوان امام روستا فعالیت می کنند و اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر به معضلات مناطق حاشیه نشین در استان مرکزی

لزوم توجه بیشتر به معضلات مناطق حاشیه نشین در استان مرکزی