مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 15:552020-05-31اقتصادي

تسریع در روند ایجاد بازاچه های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال وبختیاری


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم راه اندازی بازارچه های فروش محصولات کشاورزی در سطح شهرها، گفت: عرضه مستقیم محصولات در غرفه های این بازارچه ها موجب کنترل قیمت ها می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم راه اندازی بازارچه های فروش محصولات کشاورزی در سطح شهرها، گفت: عرضه مستقیم محصولات در غرفه های این بازارچه ها موجب کنترل قیمت ها می شود.

اقبال عباسی 11 خردادماه در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم از روند نظارت بر قیمت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی گلایه مند هستند، اظهار کرد: طبق آمارها روزانه 2 هزار مورد بازرسی در استان توسط تیم های گشت مشترک و بهداشتی توسط دستگاه های نظارتی انجام می شود، اما مردم این نظارت ها را به صورت ملموس مشاهده نمی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نتایج بازرسی ها باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شود، همچنین از اصنافی که تمامی موارد را رعایت می کنند با نصب بنر در محل کسب تقدیر کنید، این کار باعث ایجاد انگیزه و جذب مشتری نیز برای این اصناف می شود و در مورد اصناف متخلف نیز نحوه برخورد به اطلاع عموم برسد.

وی در ادامه با تأکید بر برخورد با شرکت های فروش اینترنتی و بازاریابی غیرمجاز، گفت: ممکن است این شرکت ها به دنبال س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند ایجاد بازاچه های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال وبختیاری

تسریع در روند ایجاد بازاچه های عرضه مستقیم کالا در چهارمحال وبختیاری