مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 14:202020-05-31اجتماعي

صحن های حرم حضرت معصومه(س) به صورت 24 ساعته پذیرای زائران می شود


با توجه به درخواست تولیت های حرم های مطهر و بررسی ستاد ملی مبارزه با کرونا از امشب صحن های روباز حرم کریمه اهل بیت(س) به صورت 24 ساعته پذیرای زائران می شود.

- قم - استاندار قم گفت: با توجه به درخواست تولیت های حرم های مطهر و بررسی ستاد ملی مبارزه با کرونا از امشب صحن های روباز حرم کریمه اهل بیت(س) به صورت 24 ساعته پذیرای زائران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه چهلمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و در گفت وگو با خبرنگاران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با اشاره به بازگشایی های بیشتری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: به منظور رفاه حال زائران و مشتاقان اهل بیت علیم السلام علاوه بر صحن ها و فضاهای روباز مسجد مقدس جمکران شبستان های حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) بازگشایی و صحن های روباز حرم مطهر هم به طور 24 ساعته از امشب پذیرای زائران است.

وی افزود: قم هنوز به وضعیت سفید نرسیده ولی با مدیریت و همکاری مردم و مسئولان در وضعیتی مناسبی قرار دارد و تأکید می شود با توجه به این بازگشایی ها مردم همچنان اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن های حرم حضرت معصومه(س) به صورت 24 ساعته پذیرای زائران می شود

صحن های حرم حضرت معصومه(س) به صورت 24 ساعته پذیرای زائران می شود