مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 13:452020-05-31سياسي

پیام تبریک دبیرجامعه روحانیت شیراز به قالیباف


حجت الاسلام سید محی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

- متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف دام مجده رییس محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با صلـوات بر محمـد و آل محمـد (ص) ، ابتدا از حضور مردم فهیم و بزرگ ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و رأی معنی دار این ولی نعمتان انقلاب اسلامی به کاندیداهای ولایتمدار و انقلابی قدردانی و تشکر می نماییم .

جامعه روحانیت شیراز انتخاب جنابعالی به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی که با رأی بالا و قاطع نمایندگان محترم که نشان از همدلی و اتحاد است رقم خورد و انشاءالله منشأ خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد را تبریک عرض می نماید .

با عنایت به شناختی که از جنابعالی و اکثریت نمایندگان محترم وجود دارد انتظار است همانگونه که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی فرمودند معیشت قشر مستضعف ایران اسلامی در اولویت این دوره مجلس شورای اسلامی باشد و انشاءالله در سایه تعامل و هم افزایی قوا در مسیر توسعه پایدار در بخش های مختلف کشور شاهد بهبود معیشت مردم عزیز کشور و اشتغال ، ازدواج و مسکن جوانان این سرمایه های آینده باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک دبیرجامعه روحانیت شیراز به قالیباف

پیام تبریک دبیرجامعه روحانیت شیراز به قالیباف