مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 12:052020-05-31پزشكي

65 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 65 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از هزار و 461 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 استان، 65 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و 946 نفر رسیده است.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از 65 مورد جدید در استان، شیراز 40 مورد؛ مرودشت 5 مورد؛ داراب و زرقان هر کدام 3 مورد؛ ممسنی و قیروکارزین هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

وی افزود: خوشبختانه در 72 ساعت گذشته مورد فوتی در استان بر اثر ابتلاء به کروناویروس گزارش نشده و مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به بیماری کووید 19 در استان 110 نفر است.

دکتر همتی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 318 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافته اند.

وی با اشاره به نامگذاری 31 می مصادف با یازدهم خرداد، روز جهانی بدون دخانیات گفت: با توجه به تأثیر ارتباط مصرف دخانیات با افزایش ابتلاء به بیماری کووید 19، شعار سازمان جهانی بهداشت در سال جاری با عنوان محافظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شد

65 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شناسایی شد