مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 11:552020-05-31سياسي

اعضای شورای شهر همدان از جاده ایجاد شده در گنج نامه بازدید کنند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با اشاره به صحبت های ضد و نقیض پیرامون جاده کشی در گنج نامه گفت: اعضای شورای شهر همدان از جاده ایجاد شده در گنج نامه بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضوان سلماسی ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به ایجاد جاده در کوهستان الوند اظهار کرد: متولیان اعلام کرده اند که فقط مقداری خاک در الوند جا به جا شده و یا یک مسیری بوده که در گذشته عشایر از آن استفاده می کرده اند و اتفاق خاصی رخ نداده که بنده از اعضای شورای شهر درخواست دارم از مسیر گنج نامه تا میدان میشان را از نزدیک ببینند.

وی افزود: بیشتر بازدیدها از ورودی مسیر بوده اما باید یک بازدید میدانی تا میشان توسط اعضای شورای شهر انجام شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان نیز در این رابطه با بیان کسی موافق تخریب طبیعت نیست و همه دوستدار طبیعت کوهستانی همدان هستیم، گفت: متأسفانه شرایطی به وجود آمده و بزرگنمایی هایی در این رابطه صورت گرفته و صرف اینکه یک سرمایه گذار که سال ها آنجا کار کرده را بکوبیم درست نیست.

ابراهیم مولوی بابیان اینکه نباید با حرف هایی سرمایه گذاران را از همدان فراری بدهیم، گفت: روزهایی که 200 شهروند همدانی در تله کابین گرفتار شده بودند و نیروهای امدادی با قاطر شهروندان را پایین آوردند را فراموش نکنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر همدان از جاده ایجاد شده در گنج نامه بازدید کنند

اعضای شورای شهر همدان از جاده ایجاد شده در گنج نامه بازدید کنند