مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:152020-05-31پزشكي

ادامه سیر صعودی کرونا در کرمان/ 52 مورد جدید شناسایی شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مثبت شدن نتیجه تست کرونای 52 نمونه جدید طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 398 نمونه در آزمایشگاه های تشخیص کرونای سطح استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی از مثبت شدن نتیجه تست کرونای 52 نمونه جدید خبر داد و اظهار کرد: 12 مورد از این افراد بیمار بستری، 14 مورد بیمار سرپایی، دو مورد پرسنل و 24 مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده هستند.

شفیعی 27 نفر از موارد جدید را زن و 25 نفر را مرد دانست و افزود: 25 نفر از نمونه های مثبت جدید مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

وی ادامه داد: از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هفت نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 17 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم دو نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان یک نفر مثبت اعلام شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون نتیجه تست کرونای هزار و 775 نفر در استان کرمان مثبت شده است که از این تعداد 745 نفر بستری و هزار و 30 نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

وی از درگذشت دو بیمار مبتلا به کووید 19 در استان کرمان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در مجموع از ابتدای اپیدمی تاکنون 82 نفر بر اثر ابتلاء به این بیمار جان خود را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سیر صعودی کرونا در کرمان/ 52 مورد جدید شناسایی شد

ادامه سیر صعودی کرونا در کرمان/ 52 مورد جدید شناسایی شد