مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-31حوادث

سربرداری بدون مجوز درختان 150 ساله در فریمان


رییس اداره حفاظت محیط‎زیست فریمان گفت: سربرداری چندین اصله درخت از نوع بیدکوهی که بالغ بر 150 سال عمر داشتند، توسط افراد متخلف انجام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره حفاظت محیط‎زیست فریمان گفت: سربرداری چندین اصله درخت از نوع بیدکوهی که بالغ بر 150 سال عمر داشتند، توسط افراد متخلف انجام شد.

جواد ستوده در گفت‎و‎گو با ایسنا عنوان کرد: این اقدام در باغ شخصی و قدیمی صورت گرفت، ماموران یگان‎ حفاظت این اداره هنگام گشت و کنترل و پایش منطقه کلیلاق با مشاهده یک‎ دستگاه کامیون در حاشیه یکی از رودخانه‎های داخل منطقه و بررسی موضوع دریافتند گروهی بدون داشتن مجوزهای لازم اقدام به سربرداری چندین اصله درخت کرده‎اند.

وی ادامه داد: این افراد در خارج از فصل هرس درختان اقدام به سربرداری کرده و تمامی شاخه‎های درختان بیدکوهی که بیش از 150 سال عمر با تنه بیش از یک متر داشته را قطع کرده و فقط تنه درخت باقی مانده است.

رییس اداره حفاظت محیط‎زیست فریمان تصریح کرد: صاحبان این باغ در صدد بودند در این منطقه، مکانی گردشگری و تفریحی ایجاد کنند، که همان ابتدا به بهانه اینکه درختان آفت دارند، اقدام به سربرداری درختان چند صدساله کردند که موجب اعتراض شدید مردم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربرداری بدون مجوز درختان 150 ساله در فریمان

سربرداری بدون مجوز درختان 150 ساله در فریمان