مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-31بين الملل

هکرهای «انانیموس» علیه پلیس «مینیاپولیس» اعلام جنگ کرد


گروه هکرهای «انانیموس» با انتشار یک نوار ویدئویی ضمن محکوم کردن رفتارهای تبعیض آمیز و خشونت بار پلیس آمریکا، علیه نیروهای امنیتی «مینیاپولیس» برای برای قتل شهروند سیاهپوست اعلام جنک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه هکرهای انانیموس با انتشار یک نوار ویدئویی از رفتارهای خشونت بار و تبعیض آمیز پلیس آمریکا، علیه پلیس مینیاپولیس اعلام جنگ کردند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه روسی راشاتودی ، این کلیپ ویدئویی که در صفحه فیس بوک هکرهای انانیموس (هکرهای ناشناس) با 11 میلیون نفر دنبال کننده قرار داده شده بود و در آن یکی از هکرهای این گروه، پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا را به رفتارهای وحشیانه ای متهم کرد که به مرگ جورج فلوید شهروند 47 ساله سیاهپوست منجر شد.

در ابتدای این کلیپ ویدئویی، فردی که  با نقاب مخصوص گروه هکرهای انانیموس نمایش داده می شود، تأیید می کند: این پیغامی از سوی گروه انانیموس به اداره پلیس مینیاپولیس است .

در بخش بعدی، نمونه هایی از رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس آمریکا در تصویر نمایش داده می شودو فرد گوینده تصریح می کند: وحشیگری پلیس و قتل یک معضل گسترده در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود که بدون شک تقریباً تمامی مناطق این کشور را آلوده کرده است اما این معضل به بدترین شکل در اداره پلیس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای «انانیموس» علیه پلیس «مینیاپولیس» اعلام جنگ کرد

هکرهای «انانیموس» علیه پلیس «مینیاپولیس» اعلام جنگ کرد