مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:552020-05-31پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به مرز 6000 نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: از هزار و 461 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید 19 استان، 65 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و 946 نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: از 65 مورد جدید در استان، شیراز 40 مورد؛ مرودشت 5 مورد؛ داراب و زرقان هر کدام  3 مورد؛ ممسنی و قیروکارزین هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: خوشبختانه در 72 ساعت گذشته مورد فوتی در استان بر اثر ابتلا به کروناویروس گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید19 در استان 110 نفر است.

همتی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 318 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافته اند.

وی با اشاره به  نامگذاری 31 می مصادف با یازدهم خرداد روز جهانی بدون دخانیات گفت: با توجه به تاثیر ارتباط مصرف دخانیات با افزایش ابتلا به بیماری کووید 19، شعار سازمان جهانی بهداشت در سال جاری با عنوان محافظت از جوانان در برابر فریبکاری و ترفندهای صنایع دخانی و پیشگیری از مصرف دخانیات و نیکوتین در آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به مرز 6000 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به مرز 6000 نفر رسید