مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:452020-05-31اجتماعي

اکثر نقاط شهر کرمان با کمبود مدرسه مواجه است


معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از کمبود مدرسه در اکثر نقاط شهر کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اسود صبح یکشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان به کمبود مدارس در شهر کرمان اشاره کرد و بیان داشت: مدارس ما اکثراً پراکنده هستند ضمن اینکه در اکثر نقاط شهرستان و شهر کرمان کمبود مدرسه داریم.

وی افزود: در روستای الله آباد چهار مدرسه داریم و با توجه به جمعیت دانش آموزی این منطقه به دو مدرسه پسرانه و دخترانه دیگر هم احتیاج داریم ضمن اینکه در برخی شهرک های از جمله در شهرک خواجو اصلاً مدرسه دولتی نداریم.

معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: در شهرک صنعتی یک مدرسه ابتدایی داریم که به یک مدرسه ابتدای پسرانه و متوسطه دخترانه در این منطقه نیاز داریم همچنین در سرآسیاب ما به مدرسه ای با ظرفیت 500 دانش آموز نیاز داریم و نیز در روستای سیدی هم مدرسه ابتدایی با ظرفیت 700 دانش آموز و متوسطه با ظرفیت 200 دانش آموز نیاز است.

اسود تصریح کرد: در روستای حاجی آباد شهر کرمان چهار مدرسه وجود دارد اما در این منطقه یک مدرسه متوسطه دور دوم پسرانه و یک دخترانه متوسطه دور دوم نیاز است ضمن اینکه در روستای قائم آباد نیز به مدرسه فنی و کاردانش احتیاج داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر نقاط شهر کرمان با کمبود مدرسه مواجه است

اکثر نقاط شهر کرمان با کمبود مدرسه مواجه است