مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-31اقتصادي

7500 تن کلزا در مازندران خریداری شد


سرپرست غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید بیش از هفت هزار و 500 تن کلزا به ارزش بیش از 327 میلیارد ریال از کشاورزان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام نجفی اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون هفت هزار و 500 تن کلزا به ارزش 327 میلیارد و 650 میلیون ریال تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان این مطلب اظهار داشت: تاکنون 12 میلیارد و 103 میلیون ریال از مطالبات کشاورزانی که کلزای خود را تحویل مراکز خرید دادند به حساب آنها واریز شد و مابقی پرداخت به کشاورزان نیز با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه جامع گسترش فن آوری نوین خرید تضمینی صورت می پذیرد.

نجفی به تعداد مراکز خرید اشاره کرد و گفت: این میزان خرید توسط 12 مرکز از 19 مرکز راه اندازی شده جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا انجام گرفت.

وی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده 19 مرکز خرید در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور، تجهیز شده اند تا عملیات خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندرانی در این مراکز صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 تن کلزا در مازندران خریداری شد

7500 تن کلزا در مازندران خریداری شد