مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:252020-05-31سياسي

وزرات بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور در کنفرانس مجازی درباره صحبت های یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت گفت: - سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شایعه ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کیانوش جهانپور در کنفرانس مجازی درباره صحبت های یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت گفت: شایعه ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی پایه و اساس است.

وی افزود: این شایعه کاملا بی پایه و اساس است و علاوه بر حمایت های رییس دفتر رییس جمهوری که در همه مراحل انجام شده، هفته گذشته وزیر بهداشت از اقدامات دکتر واعظی قدردانی کرد.

وی بیان کرد: روابط فردی بین واعظی و نمکی هم سال هاست وجود داشته و چنین شایعه ای به هیچ عنوان صحت ندارد و بی پایه و اساس است.

این شایعه هیچ محلی از اعتنا ندارد و درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرات بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد

وزرات بهداشت فشار واعظی برای استعفای وزیر را تکذیب کرد