مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-31سياسي

انتقاد نمایندگان گیلان از عدم توجه دولت به اقتصاد و جلوگیری از رانت


در سومین روز از آغاز کار مجلس یازدهم، سه نفر از نمایندگان مردم گیلان در مجلس یازدهم از عدم دقت لازم توسط دولت در دوران کرونا، وضعیت معیشتی مردم و بازنشستگان و وجود رانت در صنایع به شدت انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امروز سومین جلسه از دور یازدهم مجلس شورای اسلامی به صورت علنی برگزار شد که سه نفر از نمایندگان گیلان در این روز، به ایراد نطق و تذکر شفاهی پرداختند.

در سومین روز از آغاز کار مجلس یازدهم، نماینده مردم رودبار در مجلس و دو نفر از نمایندگان مردم رشت در مجلس یازدهم از عدم دقت لازم توسط دولت در دوران کرونا، وضعیت معیشتی مردم و بازنشستگان و وجود رانت در صنایع به شدت انتقاد کردند.

نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم در نخستین نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه رانت خواری و سودجویی در صنایع واگذارشده به صورت واضح مشهود است از رییس جمهور خواست تا وزیری را برای وزارت صمت انتخاب کند که پس از چند صباحی وزیر را عزل نکند.

مهرداد گودرزوند چگینی یکی از مشکلات فعلی کشور را تعطیلی و نیمه تعطیلی صنایع کشور با توجه به وضعیت کرونایی و شرایط اقتصادی کشور دانست و گفت: از رییس جمهور تقاضا داریم هر چه سریع تر وزیری کاردان، توانمند، متخصص و با سوابق روشن به مجلس معرفی کند تا مشکلات تلنبار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نمایندگان گیلان از عدم توجه دولت به اقتصاد و جلوگیری از رانت

انتقاد نمایندگان گیلان از عدم توجه دولت به اقتصاد و جلوگیری از رانت