مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-31ورزشي

انتقاد تند پیروز قربانی به کسانی که به اسکوچیچ انگ لابی گری می زنند


پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به دلیل بی اعتمادی برخی از مربیان داخلی و فوتبال دوستان به اسکوچیچ حرف های جالبی زد.

- ، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به دلیل بی اعتمادی برخی از مربیان داخلی و فوتبال دوستان به اسکوچیچ و توانایی های او برای رساندن تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: برخی مسائل دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد.

مقصر اصلی فدراسیون است که باید از انتخابش حمایت قاطع می کرد، اما در این ماجرا فدراسیون از اسکوچیچ حمایت مناسبی نکرد.

نحوه سرمربی شدن اسکوچیچ شائبه های زیادی ایجاد کرد قربانی با انتقاد از نحوه انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: نحوه انتخاب اسکوچیچ شائبه های زیادی را ایجاد کرده است.

در آن مقطع فدراسیون 2 گزینه داخلی را مطرح کرد و تمام گمانه زنی ها به این سَمت رفت که سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی و یکی از این 2 گزینه است، اما در نهایت اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد.

از مصاحبه های مسئولان فدراسیون این طور به نظر می رسید که شاید فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم ملی، استقلال کافی نداشته است.

فدراسیون از اسکوچیچ حمایت نکرد او افزود: همین مسائل باعث شد تا موضع گیری مربیان ایرانی علیه اسکوچیچ را شاهد باشیم، اما در این میان فدراسیون از سرمربی تیم ملی هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند پیروز قربانی به کسانی که به اسکوچیچ انگ لابی گری می زنند

انتقاد تند پیروز قربانی به کسانی که به اسکوچیچ انگ لابی گری می زنند