مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:052020-05-31سياسي

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش برنامه ها قرانی در بوشهر


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برای گسترش برنامه ها قرانی در بوشهر از ظرفیت فضای مجازی استفاده شده است.

- حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 92 کرسی تلاوت قرآن کریم در شبکه های اجتماعی در ماه رمضان برگزار شد.

وی بابیان اینکه این برنامه ها با هدف بهره مندی هرچه بیشتر مردم از برنامه های قرآنی کرسی تلاوت قرآن کریم برگزار شد تصریح کرد: ایجاد زمینه برای تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توأم با استماع ترجمه و تفسیر از دیگر اهداف برگزاری جلسات قرآنی در شبکه های اجتماعی است.

سروستانی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری محافل قرآنی به صورت اجتماعی و با حضور مردم امکان پذیر نبود، بنابراین تدبیری اتخاذ شد که در شبکه های اجتماعی و به ویژه برنامه اینستاگرام در روزهای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در این برنامه به صورت زنده پخش شود.

وی بیان کرد: این کرسی های تلاوت از صفحات اینستاگرام ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و بعضی از مراکز قرآنی به صورت زنده در ماه رمضان پخش شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی و انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرائت قرآن و معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش برنامه ها قرانی در بوشهر

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش برنامه ها قرانی در بوشهر