مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-31اقتصادي

بازتاب پایان دورکاری


ما برای حفظ سلامتی خودمان از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می کنیم اما برخی از ارباب رجوع بدون ماسک برای پیگیری پرونده شان وارد محیط کارمان می شوند، - وقتی تذکر می دهیم بهانه می آورند که جا گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: با تصمیم ستاد ملی کرونا از روز گذشته محدودیت های مربوط به حضور یک سوم کارکنان و کارمندان ادارات به دلیل برخی مشکلات پیش آمده در خدمات دهی لغو شد تا آنها بعد از سه و نیم ماه دورکاری و شیفت بندی در محل کارشان حاضر شوند.

اگرچه فعالیت دستگاه های دولتی از جمله بانک ها و دستگاه های خدمات رسان بعد از اعلام شیوع کرونا هیچ وقت تعطیل نشده بلکه تنها با محدودیت هایی روبه رو شده بود.

استفاده از ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده این ادارات در روزهای اوج کرونا اجباری شده بود و حالا با گذشت نزدیک به 4 ماه از شیوع کووید19 وضعیت مناسب تر از گذشته شده است و همه کارمندان دستگاه های دولتی سرکارشان حاضرند.

یکی از کارمندان بانک ها که می خواهد اسمی از او در این گزارش برده نشود درباره وضعیت کنونی شعبه ای که در آن مشغول به کار است، چنین می گوید: وضعیت نسبت به روزهای اوج شیوع کرونا متفاوت شده است، آن زمان استفاده از ماسک و دستکش اجباری بود ولی اکنون اختیاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب پایان دورکاری

بازتاب پایان دورکاری