مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31اقتصادي

کتابخانه مرکزی البرز کی به بهره برداری می رسد؟


مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 400 هزار نسخه کتاب در حوزه های مختلف در کتابخانه های عمومی استان موجود است.

- ایسنا/البرز مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 400 هزار نسخه کتاب در حوزه های مختلف در کتابخانه های عمومی استان موجود است.

قنبرعلی هراتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کتابخانه مرکزی البرز با بیش از 10 هزار مترمربع وسعت در حال ساخت است و بر اساس پیش بینی‎های صورت گرفته عملیات ساخت آن طرف دو سال آینده به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اینکه مساحت فعلی کتابخانه های استان بیش از 23 هزار متر مربع است، ادامه داد: با راه اندازی این کتابخانه، سرانه کتابخانه های استان به دو برابر وضعیت کنونی افزایش پیدا می کند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد کتابخانه های روستایی استان توضیح داد: در حال حاضر 12 کتابخانه روستایی در استان فعال است و روستاهایی هم که به این نوع کتابخانه مجهز نیستند از خدمات کتابخانه های سیار استفاده می کنند.

هراتی توضیح داد: در حال حاضر دو کتابخانه سیار یکی برای شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان و دیگری هم برای شهرستان کرج و فردیس و اشتهارد فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی البرز کی به بهره برداری می رسد؟

کتابخانه مرکزی البرز کی به بهره برداری می رسد؟