مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31اقتصادي

توزیع بیش از 54 هزار سبد کالا بین مددجویان کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع 54 هزار و 500 سبد کالا در ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل در بین مددجویان و نیازمندان استان کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع 54 هزار و 500 سبد کالا در ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل در بین مددجویان و نیازمندان استان کرمان خبر داد.

یحیی صادقی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ایجادشده سعی کردیم خدمات موردنیاز را به قشر نیازمند جامعه ارائه دهیم گفت: به همین منظور این نهاد با راه اندازی آشپزخانه هایی در قالب طرح اطعام مهدوی اقدام به پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا 46 آشپزخانه در ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان راه اندازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی درمجموع 318 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

صادقی از توزیع 54 هزار و 500 سبد کالا در ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل در بین نیازمندان استان کرمان خبر داد و افزود: ارزش این تعداد سبد غذایی بیش از 17 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 54 هزار سبد کالا بین مددجویان کرمانی

توزیع بیش از 54 هزار سبد کالا بین مددجویان کرمانی