مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31اقتصادي

خرید کلزا از کشاورزان در روزهای پایانی است


مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به خرید بیش از 54 هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی گفت: عملیات خرید کلزا در روزهای پایانی است.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به خرید بیش از 54 هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی گفت: عملیات خرید کلزا در روزهای پایانی است.

جمشید بنی فری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال بیش از 70 هزار تن محصول از کلزاکاران خوزستانی خریداری شده و در این زمینه، سهم تعاون روستایی خرید بیش از 54 هزار تن محصول بوده است.

وی افزود: این میزان خرید در حالی است که در سال گذشته کل کلزای خریداری شده در استان حدود 30 هزار تن بود اما امسال شاهد عملکرد بسیار خوبی از کشاورزان در کشت کلزا بودیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: اکنون به غیر از دو شهر باغملک و ایذه، خرید کلزا توسط تعاون روستایی به پایان رسیده و با اتمام خرید در این دو شهر نیز پرونده خرید کلزا در سال 99 بسته خواهد شد.

بنی فری ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده، حمل کلزا در اولویت قرار دارد و تقریبا تمام کلزای خریداری شده از مراکز خرید، بارگیری و به سمت مقاصد مد نظر حمل شده است.

با اتمام روند خرید کلزا از کشاورزان شهرستان های ایذه و باغملک و حمل تمام کلزای استان به مراکز مورد نظر، کار خرید کلزا به طور کامل به پایان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کلزا از کشاورزان در روزهای پایانی است

خرید کلزا از کشاورزان در روزهای پایانی است