مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31اقتصادي

رکورد بسیار خطرناک مصرف آب در همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 30 درصدی مصرف آب در همدان خبر داد و گفت: نگرانیم که مصرف آب در مردادماه به بیش از 1800 لیتر در ثانیه که رکورد بسیار خطرناکی در مصرف آب است، - ایسنا/همدان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افزایش 30 درصدی مصرف آب در همدان خبر داد و گفت: نگرانیم که مصرف آب در مردادماه به بیش از 1800 لیتر در ثانیه که رکورد بسیار خطرناکی در مصرف آب است، برسد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه با وجود اینکه سدهای استان وضعیت خوبی داشته و سرریز کرده اند اما به علت شیوع کروناویروس مصارف آب بسیار بالا رفته است، اظهار کرد: میزان تولید آب در خردادماه که هنوز هوا خیلی گرم نشده 1710 لیتر در ثانیه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 30 درصدی دارد.

وی تصریح کرد: میزان تولید آب در 25 تا 30 مرداد سال گذشته که گرم ترین روزهای سال به شمار می روند 1690 لیتر در ثانیه بوده اما امسال در اوایل خردادماه که هوا خیلی گرم نشده میزان مصرف آب به 1710 لیتر در ثانیه رسیده که نگران کننده است.

نیکداد ادامه داد: در حال حاضر نگرانی ما برای ماه های گرم سال و افزایش دما و استفاده از کولرهای آبی بیشتر است چراکه ممکن است مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند بنابراین توصیه ما به شهروندان این است که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بسیار خطرناک مصرف آب در همدان

رکورد بسیار خطرناک مصرف آب در همدان