مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-31اقتصادي

برخی با لابی گری ساخت و ساز غیر مجاز انجام می دهند


متخلفین از فرصت هایی مثل تعطیلات رسمی و روزهای پایانی هفته که بسیاری از ادارات تعطیل هستند استفاده کرده و ساخت و ساز انجام می دهند و البته برخی از آنها هم با لابی گری اهداف خود را پیش می برند.

- ایسنا/البرز سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ گفت: متخلفین از فرصت هایی مثل تعطیلات رسمی و روزهای پایانی هفته که بسیاری از ادارات تعطیل هستند استفاده کرده و ساخت و ساز انجام می دهند و البته برخی از آنها هم با لابی گری اهداف خود را پیش می برند.

حمیدرضا ورزشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت وساز غیر مجاز و تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی یکی از تاکیدات مهم استاندار البرز است، اظهار کرد: برای کاهش آمار این ساخت و سازها کمیته ای در فرمانداری ساوجبلاغ شکل گرفته که تخلفات این حوزه را با دقت رصد می کند.

وی با بیان اینکه متخلفین و کسانی که نسبت به تغییر کاربری اراضی کشاورزی اقدام می کنند اغلب از مسئولین جلوتر هستند، ادامه داد: این افراد از فرصت هایی مثل تعطیلات رسمی و روزهای پایانی هفته که بسیاری از ادارات تعطیل هستند استفاده کرده و ساخت و ساز انجام می دهند و البته برخی از آنها هم با لابی گری اهداف خود را پیش می برند.

این مسئول توضیح داد: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات اکیپ های نظارت بر ساخت وسازغیر مجاز در اراضی کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با لابی گری ساخت و ساز غیر مجاز انجام می دهند

برخی با لابی گری ساخت و ساز غیر مجاز انجام می دهند