مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:402020-05-31سياسي

معادله چند مجهولی «نفوذ در رسانه ملی»/ افخمی: ما «مردم» نیستیم!


«نفوذ» از کلیدواژه هایی است که هر از گاهی در میانه جدال بر سر عملکرد صداوسیما، پیش کشیده می شود و انتقاد از این رسانه را رنگ و بویی مرموز می بخشد؛ - نفوذ از کلیدواژه هایی است که هر از گاهی در میانه جدال بر سر عملکرد صداوسیما، پیش کشیده می شود و انتقاد از این رسانه را رنگ و بویی مرموز می بخشد؛ اما نفوذ در رسانه ملی واقعیت است یا توهم؟ خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه موذن: بیش از دو ماه از نامه مهم عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما به مرتضی میرباقری معاون سیما می گذرد؛ نامه ای که طی آن علی عسکری به طور مشخص به جنجال ها و حواشی یک سریال ورود کرده و خواستار بررسی اتفاقات پشت پرده شده بود.

او در این نامه با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه پایتخت 6 دستور داده بود که بررسی شود این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی بوده است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم فرهنگی دشمن .

بعد از رسانه ای شدن این نامه هر چند اصل ارسال آن به صورت رسمی از سوی سازمان صداوسیما تأیید و یا تکذیب نشد اما واقعیت امر این بود که به واسطه همین نامه کوتاه و برای اولین بار امکان عملیات مرموز و فتنه انگیز ستون پنجم از سوی عالی ترین مقام رسمی سازمان صداوسیما و نه منتقدان این رسانه، تأیید شد؛ البته که پس از آن و تا امروز هیچ خبری از سرنوشت بررسی ها مخابره نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله چند مجهولی «نفوذ در رسانه ملی»/ افخمی: ما «مردم» نیستیم!

معادله چند مجهولی «نفوذ در رسانه ملی»/ افخمی: ما «مردم» نیستیم!