مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-31دانش

امکان هیات علمی شدن بورسیه ها بدون شرکت در فراخوان فراهم شد


در جلسه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد بورسیه های وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد که متقاضی هیات علمی هستند بدون شرکت در فراخوان و با بررسی صلاحیت علمی و عمومی پذیرش شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه 248 هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جذب تعداد زیادی از متقاضیان بورسیه فراخوان 98 هیئت عالی جذب و همچنین ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب بورسیه ها در استان تهران بر سرعت بخشی جذب بورسیه ها در شهرستان ها تاکید کرد.

در ادامه جلسه مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی اسامی بورسیه ها و اعلام نیاز خود را به منظور آزاد شدن تعهدات بدون دریافت هزینه به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کند.

همچنین دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع قانون نیمه وقت شدن اعضای هیئت علمی خانم پیشنهاد داد: این موضوع در هیئت های امناء مطرح و مدل استخدامی جدید بر اساس میزان موظفی، میزان حضور، کار در منزل و ارتقا طراحی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان هیات علمی شدن بورسیه ها بدون شرکت در فراخوان فراهم شد

امکان هیات علمی شدن بورسیه ها بدون شرکت در فراخوان فراهم شد