مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-31اقتصادي

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا


1000 میلیارد تومان برای احداث پایانه غلات و سایر زیرساخت های بندری توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا سرمایه گذاری شده است.

- حسن رستم زاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: تعریف و اجرای سه پروژه راه آهن و جاده ترانزیت برون مرزی در شهرستان مرزی بندر آستارا نشانگر خدمات و برکات نظام اسلامی است و سبب توسعه و تبدیل این بندر به مهمترین مسیر خروجی ایران خواهد شد.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی راه آهن رشت - آستارا به امتداد 10 کیلومتر با سرمایه گذاری 600 میلیاردی قرارگاه خاتم الانبیا، طرح ریلی در حال اجرای آستارا - آستارا و بارانداز با سرمایه گذاری 60 میلیون دلار خارجی و تمهید مقدمات احداث جاده ترانزیت آستارا - آستارا بین ایران و آذربایجان با اعتبار 400 میلیارد ریالی نشانه های بارز توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی به آستارا است.

فرماندار آستارا با اشاره به انتقال ریل های جدید در دو ماه گذشته ریل های جدید برای طرح های یاد شده در این شهرستان، گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، بسترهای اشتغال جوانان فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته بخش خصوصی هزار میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا سرمایه گذاری کرده و بعد از بهره برداری از تأسیسات زیربنایی بندر، تحول بزرگی در حوزه صادرات، تردد مرزی و ارتباط تجاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا