مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-31سياسي

اعزام بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه برای اطفای حریق جنگل ها


با دستور رییس جمهور بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه جهت اطفای حریق جنگل ‎های استان بوشهر و خوزستان به این مناطق اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد مصطفایی مدیر بحران وزارت دفاع گفت: با دستور اکید رییس جمهور و با هماهنگی مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه جهت اطفای حریق جنگل های استان بوشهر و خوزستان به این مناطق اعزام شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: طی هفته گذشته نیز هفت فروند بالگرد از ظرفیت یگان های بالگردی ارتش و سپاه جهت اطفای حریف جنگل های گچساران، بهبهان و دهدشت به این مناطق اعزام شده بودند.

مدیر بحران وزارت دفاع در تشریح موضوع اطفای حریق هوایی در کشور اظهار داشت: ارائه خدمات اطفای حریق هوایی در عرصه منابع طبیعی کشور برابر ابلاغیه معاون اول ریاست جمهوری از سال 94 با تشکیل مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و با بکارگیری کلیه یگان های بالگردی لشکری و کشوری شکل گرفت که ثمره این همکاری ها کاهش وسعت آتش سوزی ها به میزان قابل توجه در سال های گذشته بود.

مصطفایی با اشاره به دستور رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر پرداخت 150 میلیارد ریال به سازمان جنگل ها و مراتع، گفت: یگان های بالگردی کشوری، لشکری و خصوصی در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه برای اطفای حریق جنگل ها

اعزام بالگردهای هوانیروز ارتش و سپاه برای اطفای حریق جنگل ها