مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-31سياسي

نوروزی پور: فساد و رانت خواری در سال های قبل موجب ناامیدی برخی مردم شده است


رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی یکی از آفت های اصلی سیستم های اداری حکومت است که متاسفانه رواج برخی از این فسادها در سال های گذشته باعث بی اعتمادی بخشی از مردم و سوء استفاده معاندین و مخالفین نظام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی پور نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 11 خرداد 99) گفت: آغاز مجلس یازدهم می تواند فتح الفتوحی در عرصه قانونگذاری و طرحی نو در عرصه نظارت بر حسن اجرای قوانین، باشد.

این امر محقق نمی شود مگر اینکه با پیگیری انقلابی خادمان ملت و رهایی از نگاه لیبرالیستی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و ترجیح دادن منافع ملی کشور بر منافع فردی، قومی، قبیله ای و منطقه ای.

نماینده مردم نطنز در مجلس  اظهار داشت: بی شک بسیاری از مشکلات و نابسامانی های اقتصادی و بی عدالتی ها و تبعیض های موجود ناشی از عدم توجه کافی در حوزه نظارت بر اجرای قانون بوده و وقتی امام راحل مجلس را در راس امور و عصاره فضائل ملت می داند، باید برای اصلاح قانون و ریشه کنی فساد تبعیض و ناکارآمدی در کشور فتح الفتوحی صورت بگیرد تا قوه قانونگذاری لقب خرمشهر دیگری را به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی پور: فساد و رانت خواری در سال های قبل موجب ناامیدی برخی مردم شده است

نوروزی پور: فساد و رانت خواری در سال های قبل موجب ناامیدی برخی مردم شده است