مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-31سياسي

ارتقای توان رزمی، معنوی و رفع نیازهای معیشتی سه ماموریت ارتش است


ارتقای کیفی و کمی توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی، سه ماموریت اصلی ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 23 تکاور نزاجا گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.

وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است.

ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده های فرماندهی است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: ارتقای کیفی و کمی توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی، سه ماموریت اصلی ما است که باید در همه رده ها نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای توان رزمی، معنوی و رفع نیازهای معیشتی سه ماموریت ارتش است

ارتقای توان رزمی، معنوی و رفع نیازهای معیشتی سه ماموریت ارتش است